Innováció a vendéglátóhelyen a pincérhívó rendszer alkalmazásával

Az innováció ma már az élet szinte minden területén jelen van, így nem csoda, hogy a vendéglátásban is fellelhető. A pincérhívó rendszer egy olyan modern technológiai, mely a vendégek és a vendéglátó egység életét egyaránt egyszerűbbé és komfortosabbá teszi. A rengeteg előny mindenképp mellette szól.

Pincérhívó rendszer egyre népszerűbb a vendéglátóhelyeken, így a vendégek is egyre gyakrabban találkozhatnak vele. Annak, hogy a vendégek mindössze egy gombnyomás segítségével hívhatják a pincért, számos előnye van. Például nem kell vadul integetni a pincérnek vagy kiabálni, ezáltal megzavarva a többi vendéget. A felszolgálók szempontjából is előnyös, hiszen pontosan tudják, hogy mikor, melyik asztalhoz kell kimenni. Ennek következtében akár kevesebb munkaerő is hatékonyan tud dolgozni, vagyis költségcsökkentés tekintetében is jó döntés a pincérhívó rendszer. Akár luxus éttermekben, strandokon, teázókban, cukrászdákban, bárokban és gyorséttermekben is nagyon jól működhet ez a rendszer és nagy mértékben megkönnyítheti az ott dolgozók munkáját.

Emellett a vendég akár az elszeparáltabb asztalokhoz is ülhet, a pincér pontosan tudni fogja, hogy mikor kell felvennie a rendelést. Így üzleti tárgyalásokra vagy meghitt, romantikus vacsorákra is sor kerülhet, a pincér biztosan nem szakítja félbe a vendégeket a legváratlanabb pillanatokban. A pincérek munkája is sokkal egyszerűbbé válik és a hibázás lehetősége is csökken. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a szolgáltatóegység forgalma gyakran növekszik. A rendszer használata amellett, hogy rengeteg előnnyel jár, igazán egyszerű. A vendégek nagyon könnyen megtanulják használni és nagyon jól fogadják az innovatív megoldásokat. Diszkrét, csendes és vendégközpontú megoldás.